M5 : Lawanku, Ku Mencintaimu

Lawanku, Aku Mencintaimu

Tidak pernah ku fikirkan
Bahawa perasaan batinku sebenarnya mencintaimu
Tidak pernah ku fikirkan
Bahawa setiap yang berlaku membuatku lebih menyukaimu

Apa yang aku lakukan tidak pernah kau hargai
Apa yang aku katakan tidak pernah kau setujui
Apa yang aku tunjukkan tidak pernah kau hiraukan
Terasa sepertinya peperangan ini tidak akan terhenti

Senyumku (telah) menjadi muramku
Teguranku (telah) menjadi teriakkanku
Salamanku (telah) menjadi pukulan tanganku
Sokonganku (telah) menjadi sumpahanku
Lawanku, aku sebenarnya mencintaimu

Oh…

Senyumku (telah) menjadi muramku
Teguranku (telah) menjadi teriakkanku
Salamanku (telah) menjadi pukulan tanganku
Sokonganku (telah) menjadi sumpahanku
Lawanku, aku sebenarnya mencintaimu

Jelas ternyata aku belum menyatakan
Sebenarnya perasaanku tidak seperti yang engkau lihatkan
Aku berharap dalam kesepian hatiku
Bahawa engkau juga (sebenarnya) terasa sama dalam hatimu
Kerna…

Muramku sebenarnya senyumku
Teriakkanku sebenarnya teguranku
Pukulan tanganku sebenarnya salamanku
Sumpahanku sebenarnya sokonganku
Dan lawanku, sebenarnya aku sukakanmu

Signing off,
Muhammad Taufiq Abdullah (TiNNiTuS TauFiQ)

Need to contact me? Proceed here .


Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

